ESBORRANY DE L'ACTA DE L’ASSEMBLEA GENERAL ORDINÀRIA DE L’ASSOCIACIÓ
D’USUARIS DE FONDEJOS I AMARRAMENTS D’ES GRAU.
A Maó a les 20
hores del dia 9 de novembre de 2012, a la Seu del Consell Insular de Menorca es
reuneixen en segona convocatòria els
socis de l’Associació en Assemblea General Ordinària, a la que han estat degudament convocats. L’assistència és de 49
socis, 6 d’ells representats. S’entrega a cada assistent un exemplar dels
comptes i pressupostos. Els punts a tractar són els que figuren a l’Orde del dia:
1. Lectura i aprovació de l’Acta de l’Assemblea General
Ordinària del dia 28 d’octubre de 2011.
2. Aprovació de la Memòria anual de les activitats
realitzades i projectes de futur.
3. Aprovació dels estats de comptes a 31/12/2011
4. Informació dels estats de comptes a 31/10/2012.
5. Aprovació del pressupostos anuals de despeses i
ingressos per l’exercici 2013 i fixar les quotes per l’exercici 2013.
6. Aprovar la convocatòria d’eleccions pel dia 1 de
desembre de 2012, les votacions es realitzaran a la caseta d’Es Grau de 16-19
hores, constituir la Junta Electoral.
7. Precs i suggeriments
El President
llegeix l’ordre del dia i
s’adopten els següents acords:
- Lectura i aprovació de l’Acta de l’Assemblea General Ordinària del dia 28 d’octubre de 2011.
Es llegeix i aprova l’acta anterior per majoria.
- Aprovació de la Memòria anual de les activitats realitzades i projectes de futur.
El president llegeix la Memòria que es aprovada per
majoria.
MEMÒRIA
ANUAL D’ACTIVITATS: EXERCICI 2012
- DEMARCACIÓ DE COSTES
CONCESSIÓ
-
EL MES DE FEBRER ES VA ENCARREGAR
A L’EMPRESA FOA AMBIENTAL UN ESTUDI QUE
ES VA PRESENTAR A LA CONSELLERIA DE MEDI AMBIENT REFERENT A LES REPERCUSSIONS
AMBIENTALS DEL PROJECTE. EL COST
D’AQUEST ESTUDI VA SER DE 2.773 EUROS. VA SER SOL.LICITAT PER LA DEMARCACIÓ DE
COSTES PER PODER SEGUIR AMB LA TRAMITACIÓ DE LA SOL.LICITUD DE CONCESSIÓ.
-
EL MES DE MAIG VÀREM PRESENTAR UN
ESTUDI ECONÒMIC-FINANCER SOBRE INVERSIONS, DESPESES E INGRESSOS.
-
EL MES DE JULIOL ES VA SOL.LICITAR
LA SUBROGACIÓ DE L’ASSOCIACIÓ EN NOM DEL
CONSELL INSULAR EN LA SOL.LICITUD DE LA CONCESSIÓ.
-
EN EL MES DE SETEMBRE LA
DEMARCACIÓ DE COSTES VA ENVIAR I DESPRÉS ES VAREN PUBLICAR ELS ANUNCIES PEL
TRÀMIT DE L’EXPOSICIÓ PÚBLICA DE LA SOL.LICITUD DE LA CONCESSIÓ EN EL DIARI
MENORCA I EL BOIB.
AUTORITZACIÓ DEMARCACIÓ DE
COSTES
-
EN RELACIÓ A L’ AUTORITZACIÓ PER
L’EXERCICI 2012 PER L’OCUPACIÓ DE LES
INSTAL.LACIONS DESMUNTABLES ES VA REBRE LA RESOLUCIÓ EL DIA 21/6/2012. AQUESTA
AUTORITZACIÓ ESTÀ VIGENT FINS EL DIA 30 DE NOVEMBRE DE 2012. ES VA PAGAR EL CANON DE 10.726 EUROS.
SOL.LICITUD AUTORITZACIÓ
OCUPACIÓ CALA TAP I ES PUNTET PER LA CASETA DELS MARINERS
-
VÀREM PRESENTAR LA SOL·LICITUD EL
MES DE MARÇ.
-
EL MES DE MAIG VÀREM PRESENTAR UNA
MEMÒRIA DE LA INSTAL.LACIÓ AMB PRESSUPOST, FOTOS DE LA ZONA I VÀREM PAGAR UNA FIANÇA.
- SOL.LICITUD DE MILLORES, NOVES SOL.LICITUDS I RENÚNCIES
-
DIA 2 DE ABRIL DE 2012 ES VA CELEBRAR UNA REUNIÓ DE LA JUNTA DIRECTIVA EN LA
QUE ES VA REALITZAR LA NOVA BAREMACIÓ PER LES SOL·LICITUDS DE MILLORA I LES
NOVES SOL·LICITUDS, I ES VAN ADJUDICAR ELS FONDEJOS DISPONIBLES DESPRÈS DE LES
RENUNCIES.
HI
VA HAVER 19 CANVIS PER MILLORES, ABANS
DE 30 DE MARÇ DE 2012 HI VA HAVER 6 RENÚNCIES (2 PER DEFUNCIÓ) ELS HI VÀREM TORNAR EL PREU CORRESPONENT
MENYS L’IMPORTE PER DESPESES I DESPRÉS
DEL MES DE MARÇ HI VA HAVER 3 RENÚNCIES MES QUE ES PAGARAN SI S’ADJUDICAN A
NOUS SOCIS L’ANY QUE VE. DESPRÉS DE LES MILLORES VÀREM FER 3 NOVES
ADJUDICACIONS I AL FINAL VÀREM DEIXAR 14
FONDEJOS PER TRÀNSITS MÉS 3 QUE VÀREN RENUNCIAR, EN TOTAL 17 FONDEJOS EN
TRÀNSIT.
- RESULTATS DE L’EXERCICI
-RESULTATS
EXERCICI: S’ADJUNTEN ELS BALANÇOS DEL
EXERCICIS 2011 i 2012 (FINS 31 D’OCTUBRE)
I PROPOSTA DE PRESSUPOST PER 2013.
INGRESSOS
PER TRÀNSITS: 15.594 EUROS /// EN EL
2011: 10.290 €
DESPESES
MARINERS (SOUS, SEG. SOCIAL, COMBUSTIBLE, VESTUARI)= 11.389’09
EUROS
BENEFICI LLOGUERS TRÀNSIT:
4.204’91 EUROS
HEM
TINGUT 188 LLOGUERS DE FONDEJOS PER
BARQUES EN TRÀNSIT, DES DE PRINCIPIS DE JUNY A FINS A OCTUBRE.
- VARIS:
-
DIA 3 DE MAIG 2012 ES VA CELEBRAR UNA REUNIÓ DE
LA JUNTA DIRECTIVA PER DECIDIR SOBRE DIVERSOS TEMES EN RELACIÓ A LA POSTA EN
MARXA DE TOTA LA INSTAL·LACIÓ, LA COMPRA
DE LA CASETA DE LLENYA, LA CONVERSIÓ DE
AMARRAMENTS INDIVIDUALS EN FAMILIARS SOL·LICITATS, EL PREUS DEL TRÀNSITS, LA
CONTRACTACIO DEL DOS MARINERS DESPRÈS DE LES ENTREVISTES REALITZADES ETC.
-DIA 8 DE JUNY DE 2012 VAN COMENÇAR ELS DOS MARINERS FINS DIA 30 DE
SEPTEMBRE DE 2012. EN LLUIS PEREZ VA AJUDAR A DESMONTAR EL PANTALÀ SEGONS ENS
DEMANA DEMARCACIÓ DE COSTES A L’AUTORITZACIÓ DE CADA ANY.
-
DIA 30 D’ OCTUBRE DE 2012 ES VA CELEBRAR UNA REUNIÓ DE LA JUNTA DIRECTIVA PER
PREPARAR L’ASSEMBLEA GENERAL.
PROJECTES DE FUTUR
1.RENOVACIO JUNTA
DIRECTIVA
Totes les
presentacions de documents, comprovació del Cens etc. s’han de fer a l’oficina del Carrer Angel 12-1º de Maó.
-Exposició Cens
Electoral (tots els socis)
-Presentació de
Candidatures
-Votacions dia 1 de
desembre 2012 si hi ha mes d’una candidatura.
2.FORMULARIS PER
RECLAMACIONS A L’ASSEGURANÇA
3. POSSIBILITAT DE
CANVI D’INSTAL.LACIÓ ALS FONDEJOS EN RODA A ACER INOXIDABLE, (PRESSUPOST
SERVISUB).
- Aprovació dels estats de comptes a 31/12/2011
S’expliquen el comptes de l’any 2011, les despeses i
ingressos i els resultats. S’aproven per majoria.
- Informació dels estats de comptes a 31/10/2012.
S’explica el resultat provisional per l’exercici 2012 a
31 d’octubre.
- Aprovació del pressupostos anuals de despeses i ingressos per l’exercici 2013 i fixar les quotes per l’exercici 2013.
S’explica l’aplicació del pressupost de l’exercici 2012 i
es presenta el pressupost per l’exercici 2013 i les quotes de 60 euros per
metre d’eslora. S’aprova per majoria.
- Aprovar la convocatòria d’eleccions pel dia 1 de desembre de 2012, les votacions es realitzaran a la caseta d’Es Grau de 16-19 hores, constituir la Junta Electoral.
El Tresorer explica el procés electoral per l’elecció
dels membres de la Junta Directiva.
S’aprova la convocatòria d’eleccions.
S’acorda incloure en l’ordre del dia la modificació
de l’article 15.1 dels Estatuts, que quedarà redactat de la
següent manera: “Els membres de la Junta
Directiva exerceixen el càrrec durant un període de quatre anys”. Aquesta modificació es aprovada per més de
2/3 de vots dels socis assistents.
- Precs i suggeriments
-S’aprova per unanimitat la pròrroga tàcita dels
contractes de cessió d’ús temporal de fondejos i amarraments signats pels
socis.
-Es consulta la possibilitat de contractar una
assegurança per al pantalà. Es decideix sol.licitar a la companyia asseguradora
quins riscos cobrirà i que la Junta Directiva decideixi sobre la seva
contractació.
-Es recorda l’obligació d’informar quan no s’emprin els
fondejos perquè es puguin llogar.
-Es far constar la petició d’un soci d’ampliar la
cobertura de la pòlissa d’assegurança existent per cobrir accidents en la
càrrega i descàrrega o altres. Se
decideix per majoria no ampliar la cobertura degut principalment a l’increment
del cost de l’ assegurança i per tant de la quota anual dels socis. A més
l’Associació no té la Concessió de la zona del Moll.
-Es far constar la petició d’un altre soci que demana que
una vegada adjudicats els fondejos, per als socis que demanin una millora es
modifiqui uns dels paràmetres per realitzar les noves baremacions, en concret
l’apart F de la disposició transitòria segona del Reglament de Règim Interior,
i no es tinguin en compte l’antiguitat com a soci de l’Associació de Veïns d’Es
Grau si no l’antiguitat com a soci de l’Associació de Fondejos. De manera que
qualsevol soci pugui arribar a tenir 40 punts.
El President diu que s’havia redactat d’aquesta manera
per donar suport a l’Associació de Veïns d’Es Grau. Després de diverses
intervencions es decideix per majoria amb més de 2/3 de vots dels socis
assistents incloure a l’ordre del dia la modificació l’apart F de la disposició
transitòria segona del Reglament de Règim Interior, que quedarà redactat de la
següent manera:
F. En funció de l’antiguitat com a soci/sòcia de
l’Associació de Veïns d’Es Grau, a comptar en el moment de la baremació.
Més de dos anys
.........................................................................10
Dos anys o
menys.........................................................................5
No
soci.........................................................................................0
A més s’afegeix el punt següent:
G. En cas d’igualtat de punts, i a partir del dia
01/01/2013 a les llistes de millora i llistes d’espera, l’ordre de preferència vindrà determinada per
l’antiguitat de la petició. I si persisteix l’empat entre vàries peticions, es
resoldrà per sorteig.
-Un soci demana la possibilitat de reduir les comissions
de la Banca March, un membre de la Junta Directiva informa que es negociarà amb
el Banc o es cercaran altres opcions.
-Un soci suggereix instal·lar al pantalà unes guardes
blanques i vermelles i un cartell que informi del temps màxim de 5 minuts per
càrrega i descàrrega.
-Un soci demana la manera de delimitar la zona de
fondeig, per exemple posant 3 boies d’entrada. El Vicepresident explica que no
es pot ampliar la làmina d’aigua autoritzada per la Demarcació de Costes. A més
tenim els mariners que realitzen el treball de vigilància.
-Un altre soci consulta sobre l’horari dels mariners i la
possibilitat d’utilitzar la zona de Tamarindos per deixar les Zodiacs dels
iots. El Vicepresident li explica que
estava previst en el projecte original, però la Demarcació de Costes no ho va
acceptar.
Es fa constar que l’ordre del dia d’aquesta Assemblea ha
estat modificat i ha quedat com segueix a continuació:
1. Lectura i aprovació de l’Acta de l’Assemblea General
Ordinària del dia 28 d’octubre de 2011.
2. Aprovació de la Memòria anual de les activitats
realitzades i projectes de futur.
3. Aprovació dels estats de comptes a 31/12/2011
4. Informació dels estats de comptes a 31/10/2012.
5. Aprovació del pressupostos anuals de despeses i
ingressos per l’exercici 2013 i fixar les quotes per l’exercici 2013.
6. Aprovar la convocatòria d’eleccions pel dia 1 de
desembre de 2012, les votacions es realitzaran a la caseta d’Es Grau de 16-19
hores, constituir la Junta Electoral.
7. Precs i suggeriments
8. Modificació
de l’article 15.1 dels Estatuts, que quedarà redactat de la
següent manera: “Els membres de la Junta
Directiva exerceixen el càrrec durant un període de quatre anys”.
9. Modificació l’apart F de la disposició transitòria
segona del Reglament de Règim Interior, que quedarà redactat de la següent
manera:
F. En funció de l’antiguitat com a soci/sòcia de
l’Associació de Veïns d’Es Grau, a comptar en el moment de la baremació.
Més de dos anys
.........................................................................10
Dos anys o
menys.........................................................................5
No
soci.........................................................................................
0
A més s’afegeix el punt següent:
G. En cas d’igualtat de punts, i a partir del dia
01/01/2013 a les llistes de millora i llistes d’espera, l’ordre de preferència vindrà determinada per
l’antiguitat de la petició. I si persisteix l’empat entre vàries peticions, es
resoldrà per sorteig.
I no havent-hi més assumptes a tractar, s’acaba la reunió
a les 21:30 hores del dia assenyalat a l’encapçalament.
El President El Secretari
No hay comentarios:
Publicar un comentario